poniedziałek, 20 maja 2013

Egzamin ustny

No więc dostałam trzy pytania od komisji.
1. Czy relkama jest sztuką jeśli tak to podaj przykłady.
2. Co to jest ekspresjonizm?
3. Czy malarstwo uliczne jest sztuką? Jeśli tak to podaj przykłady.

Powiem tak... Wszyscy mieli coś o renesansie, i zabytkach. Każdy wylosował sobie normalne pytania, natomiast ja mam tego pecha. Znałam wszystkie style architektoniczne, wszystkich malarzy młodej Polski. Malczewski, Wyspiański, Mehoffer mogę nawijać godzinami. No mówi się trudno, chyba się nie uda zdać :c

3 komentarze:

  1. Ja trzymam kciuki, aby jednak się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* ehhh oby tak było. Mam już tam przyjaciół więc miło by było się dostać, jak nie to jest jeszcze opcja Wiśnicza.

      Usuń
  2. Wiem, że będę sypać tekstami w stylu "wujek złota rada - zawsze po czasie", ale...
    jeśli chodzi o trójkę, to polecam zapoznać się z twórczością Banksy'ego, bo naprawdę - jest co oglądać. I wgle to zadziwiające, że na zwykłym, szarym murze można zrobić arcydzieło tego pokroju.
    I te słynne malunki 3D na chodnikach.
    Też kiedyś będę takie robić.
    Jo jo , marzenia :c

    OdpowiedzUsuń