poniedziałek, 20 maja 2013

Egzamin teoretyczny

Dzięki wszystkim którzy trzymają za mnie kciuki i chcą abym dostała się do liceum plastycznego, każda miła opinia na temat moich prac wiele dla mnie znaczy.
Mam nadzieję że dzisiejszy dzień jakoś minie i dotrwam do 16, a potem będzie już tylko dobrze i wszystko pójdzie tak jak powinno.
Wieczorem wstawię pytania jakie dostałam na egzaminie, może komuś w przyszłości się one przydadzą.
Mam jeszcze 5 godzin... Wszystko jeszcze raz spokojnie przeczytam, ale idę z nastawieniem pozytywnym i podchodzę do tego zupełnie na luzie. Ile mogłam tyle zrobiłam i tyle :3 nie wiem czy jutro będzie można zrobić zdjęcie swoim pracom... Obiecuję że jeśli będzie taka opcja to jutro wieczorem wstawię tutaj swoje prace z egzaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz