wtorek, 21 maja 2013

Egzamin praktyczny

Było super, dzisiaj  wszystko poszło dobrze.
Liczę na to, że może jakoś zobaczą coś  we mnie i jednak pomimo tego teoretycznego egzaminu jakoś się dostanę i wszystko będzie dobrze.
Egzaminy wyglądał tak, że byliśmy podzieleni na 3 grupy. Ja znajdowałam się w tej pierwszej i od 9 nasz egzamin wyglądał tak :

  • Rzeźba (1,5 h) była do wyrzeźbienia martwa natura z żelazkiem, dzbankiem oraz starym telefonem stacjonarnym
  • Malarstwo (1,5 h) no oczywiście martwa natura, butelki, owoce i inne przedmioty
  • Rysunek (1h) także martwa natura
Ogólnie rzeźba wyszła super, rysunek i malarstwo bardzo dobrze. Niestety nie udało się zrobić zdjęcia, ponieważ cały czas ktoś obserwował, wybaczcie.

PS: Taka miła wiadomość. Kolejny raz zostałam wyróżniona w konkursie ogólnopolskim. :) Więcej w zakładce "Osiągnięcia".

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia! Ja Ci mówię, wierzę w to, że zdasz te egzaminy i oby tak było, a kiedy właściwie otrzymasz wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek :c chyba do piątku spać nie będę xd

      Usuń
    2. E tam, wszystko pójdzie dobrze, zobaczysz :D Uwierz no xD

      Usuń