czwartek, 25 kwietnia 2013

62.


4 komentarze:

  1. Znalazłam się tutaj przez przypadek, ale gdy tylko zobaczyłam pierwszą pracę powiedziałam sobie "WOW" i siedziałam z otworzonymi z wrażenia ustami oglądając resztę. Zazdroszczę talentu. Zrób coś z nim, nie zmarnuj tego co masz, a masz naprawdę wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jaka śliczna spódniczka, jakie ładne włosy (naprawdę, wyszły bardzo naturalnie) i dobre cycki, oczywiście! (ja tego nie powiedziałam). W każdym razie jest coraz lepiej i lepiej z Twoimi pracami, widać, ze robisz postępy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam tu bo wypowiadałaś/eś sie o czym mam zrobić kolejnego bloga.
    Tak więc stworzyłam bloga o Horrorach a niedługo stworze też o trudnym charakterze.
    Prosze oto linki :

    margarett-world.blogspot.com <-- blog o moim życiu
    this-is-horror.blogspot.com <-- HORRORY itp.

    Dziękuje za pomoc.
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń